Všeobecné obchodní podmínky
Provozovatel: Michal Katuščák, IČO: 88726525, se sídlem Dr. Bureše 1186/3, České Budějovice, 370 05, zapsaný v živnostenském rejstříku vedeném v Českých Budějovicích
Čl. 1 – Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi provozovatelem a uživatelem v souvislosti s využíváním webové služby Webová hlídka dostupné na doméně www.webovahlidka.cz.
1.2 Registrací nebo využitím služeb uživatel výslovně souhlasí s těmito Podmínkami v plném rozsahu.
Čl. 2 – Definice pojmů
2.1 Uživatelský účet: Osobní profil vytvořený registrací obsahující přihlašovací údaje
2.2 Digitální obsah: Elektronicky poskytované služby včetně monitorovacích nástrojů a reportů
2.3 Spotřebitel: Fyzická osoba jednající mimo rámec své podnikatelské činnosti
Čl. 3 – Rozsah služeb
3.1 Provozovatel poskytuje službu kontinuálního monitoringu dostupnosti webových stránek pomocí [technický popis metody měření].
3.2 Minimální technické požadavky pro využití služby:
-
Internetové připojení min. 1 Mbps
-
Podpora protokolu HTTPS 1.2 a vyšší
-
Kompatibilní prohlížeč (Chrome 98+, Firefox 96+)
Čl. 4 – Registrace a správa účtu
4.1 Pro plné využití služby je nutné dokončit registraci vyplněním povinných polí:
-
E-mailová adresa (ověřena dvojstupňovým ověřením)
-
Telefonní číslo (pro nouzová oznámení)
-
Přijetí těchto Podmíněk
4.2 Uživatel nesmí:
a) Poskytnout neplatné nebo cizí identifikační údaje
b) Využívat službu k DDoS útokům nebo jiné nekalé činnosti
c) Sdílet přístupové údaje s třetími stranami
Čl. 5 – Ceny a platební podmínky
5.1 Ceny služeb jsou uvedeny v ceníku dostupném na https://www.webovahlidka.cz/.
5.2 Platba probíhá výhradně:
-
Prostřednictvím platební brány Stripe
5.3 Fakturace probíhá měsíc předem s 14denní lhůtou pro úhradu. Při opakovaném nezaplacení má provozovatel právo omezit přístup ke službě.
Čl. 6 – Odstoupení od smlouvy
6.1 Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od registrace bez udání důvodu písemným oznámením na info@webovahlidka.cz.
6.2 Toto právo se nevztahuje na:
-
Služby plně poskytnuté před uplynutím lhůty
-
Digitální obsah stažený či aktivovaný uživatelem
Čl. 7 – Reklamační řád
7.1 Reklamace podávejte na adrese info@webovahlidka.cz s uvedením:
-
Identifikačního kódu služby
-
Časového razítka chyby
-
Screenshoty nebo logy dokumentující problém
7.2 Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 kalendářních dnů. O výsledku budete informováni e-mailem.
Čl. 8 – Ochrana osobních údajů
8.1 Zpracování osobních údajů probíhá v souladu s Nařízením GDPR a českým zákonem č. 110/2019 Sb.
8.2 Úplný text Zásad ochrany osobních údajů je dostupný na [URL/osobni-udaje].
Čl. 9 – Omezení odpovědnosti
9.1 Provozovatel neodpovídá za:
-
Výpadky způsobené force majeure (živelní pohromy, výpadky ISP)
-
Škody vzniklé porušením uživatelských povinností
-
Data třetích stran monitorovaná uživatelem
9.2 Maximální odpovědnost je limitována na 12násobek měsíčního poplatku.
Čl. 10 – Závěrečná ustanovení
10.1 Veškeré spory budou řešeny příslušným soudem v [Město] podle českého práva.
10.2 Provozovatel si vyhrazuje právo změnit tyto Podmínky s 30denním předstihem. Aktuální verze je vždy dostupná na [URL/podminky].
Platnost od: 3.4.2025
Verze dokumentu: 1.0
Pro kompletní dokument doporučuji doplnit:
-
Specifika vašeho obchodního modelu
-
Detaily technické architektury služby
-
Přesné kontaktní údaje společnosti
-
Grafické znázornění reklamačního procesu
-
Přílohu s příklady výpočtu SLA (Service Level Agreement)